تغذیه ، ورزش ، سلامتی

بهترین و پرکاربردترین مقاله های ورزشی

تغذیه ، ورزش ، سلامتی

بهترین و پرکاربردترین مقاله های ورزشی

انسان برای بهتر زیستن نیازمند بدنی سالم است . سلامتی جسم جز با تغذیه مناسب و ورزش بدست نمی آید . ما در این وبلاگ قصد جمع آوری و انتشار مقاله هایی جدید و موثر در زمینه ورزشی داریم .

پیوندها

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بارداری یک بیماری نیست. بارداری شما را ضعیف یا مجبور به حرکت نکردن نمی‌کند. دلایل زیادی وجود دارد که در این دوران مجبور به کم کردن برخی فعالیت‌ها شوید و همچنین دلایل زیادی برای فعال ماندن. در ابتدا باید بدانید شما در بدن خود در حال ساختن یک انسان هستید.

دن شما باید برای این کار در سالم‌ترین حالت ممکن باشد. دوما تناسب اندام می‌تواند به آسان‌تر شدن زایمان کمک کند. با وجودی که زایمان می‌تواند برای شما سخت باشد اما قدرت بدنی و اراده‌ای که ورزش به شما می‌دهد در زمان آمدن نوزاد کمکتان خواهد کرد. سوم اینکه ورزش در طول بارداری باعث می‌شود بعد از زایمان سریع تر بهبود یابید.


ورزش در طول بارداری به  کم شدن افزایش  وزن شما کمک کرده و ماهیچه‌ها را قوی نگه می‌دارد، در نتیجه بهبود شما بهتر و موثرتر خواهد بود.

  • باران بهاری
  • ۰
  • ۰

 حرکت پلنک را می توان تست واقعی هسته بدن دانست. این تمرین ایزومتریک عضلات شکمی، پایین کمر، باسن و دست ها را درگیر می کند.

 

عجیب نیست که بسیاری از ورزش ها با انواع مختلف حرکت پلنک شروع شده و پایان می یابند. اما آیا مدتی بعد از نگه داشتن این حرکت، حس می کنید ران هایتان به زمین نزدیک شده یا کمرتان قوس برداشته است؟ ما نیز این حس را درک می کنیم.

به همین دلیل از جرج کوک که یکی از مربیان ورزشی حرفه ای است خواستیم نکات تخصصی خود را در مورد چگونگی انجام درست حرکت پلنک با ما درمیان بگذارد. بعلاوه در این مقاله یاد می گیرید که چگونه یک حرکت پلنک را برای خود چالش برانگیز تر بکنید.

  • باران بهاری